Duel of Champions (Karciane)

Ocena: 7.9/10 (głosów: 56) Gra Nieaktywna

Darmowa gra Might & Magic: Duel of Champions pozwala na tworzenie ciekawych i potężnych talii z pomocą których można mierzyć się z przeciwnikami z całego świata.

  • Platforma: Windows, Xbox 360, Playstation 3, iOS
  • Gatunek: Karciane / MMORTS
  • Grafika: 3D
  • Producent: Ubisoft
  • Wydawca: Ubisoft
  • Start: 2012
  • Aktywna: Nie

Jak stworzyć talię w darmowej grze Might & Magic: Duel of Champions? Idealna talia składa się z 59 kart:

  • 1 karta bohatera,
  • 8 kart wydarzeń,
  • 50 innych kart (mieszanina stworzeń, zaklęć lub łutów szczęścia, skomponowana według twego uznania).

Możesz tworzyć talie składające się z maksymalnie 209 kart, ale pamiętaj, że im więcej kart w talii, tym mniejsza szansa na wyciągnięcie w trakcie bitwy tej, która akurat jest potrzebna.

Dobrym pomysłem na początku przygody z Duel of Champions jest ułożenie talii, która zawiera więcej stworzeń niż zaklęć i łutów szczęścia, bo jeszcze nie wiesz, jakie efekty wywołują poszczególne karty. Silniejsze i droższe karty nie zawsze gwarantują zwycięstwo: posiadając chmarę słabszych stworzeń, możesz szybko osiągnąć decydującą przewagę nad przeciwnikiem. Dlatego mądrze dobieraj karty!

O charakterze budowanej talii decyduje Twój bohater. W tej darmowej grze karcianej Duel of Champions, każdy bohater w grze reprezentuje określoną frakcję, która z kolei określa, jakie karty stworzeń i łutów szczęścia mogą wejść w skład talii. W grze dostępnych jest sześć frakcji - Przystań, Nekropolia, Inferno, Twierdza, Świątynia, oraz frakcja neutralna.

  • System: Windows XP SP2
  • CPU: 2 GHz
  • RAM: 512MB
  • Dysk: 200MB
  • Grafika: Kompatybilna z DirectX 9.0c

Bohaterka Seria, Tropicielka Zagubionych Dusz, reprezentuje Nekropolię, więc w jej talii mogą się znaleźć tylko stworzenia właściwe dla tej frakcji lub stworzenia neutralne.

Bohaterowie są też biegli w jednej lub kilku szkołach magii, które określają, jakie karty zaklęć mogą się znaleźć w ich talii. Na przykład Seria może korzystać wyłącznie z zaklęć magii ciemności i magii wody.