Najciekawsze darmowe gry o kosmosie w 2024 roku

Na przestworzach kosmosu czekają niesamowite przygody! W 2024 roku gracze mogą cieszyć się najbardziej ekscytującymi grami o kosmosie, w tym takimi tytułami jak „Destiny 2”, „Cosmoteer”, „DarkOrbit Reloaded”, „Star Wars: The Old Republic”, „Astro Lords”, „Warframe”, „Star Conflict” i „Star Trek Online”. Przygotuj się na niezapomniane doznania w kosmicznych bitwach i eksploracji nieodkrytych planet!

Skocz do gry

Destiny 2

Destiny 2 to darmowa strzelanka pierwszoosobowa stworzona przez Bungie w 2019 roku. Gracze wcielają się w Strażników, którzy muszą obronić światło przed ciemnymi siłami innych galaktyk. Gra oferuje bogatą zawartość, w tym fabularne misje, szturmy dla trzech graczy i rajdy dla sześciu osób. W walce korzystamy z mocy Światła, a także możemy rywalizować z innymi graczami w trybie PvP. Destiny 2 ma imponującą grafikę i atmosferę, a twórcy regularnie dodają nową zawartość, taką jak Klątwa Ozyrysa i StrategOS. Krytycy chwalą grę za poprawioną historię, rozgrywkę i grafikę, a kolejne rozszerzenia, takie jak Królowa Czarownic, Lightfall i The Final Shape, przyniosą jeszcze więcej przygód.

Cosmoteer

Cosmoteer to symulator i gra wojenna, w której projektujemy własny statek kosmiczny. Możemy swobodnie rozmieszczać moduły, takie jak broń, tarcze, silniki i pokład statku, aby stworzyć statek o dowolnym wyglądzie. Gra oferuje możliwość rywalizacji z komputerowymi statkami lub prawdziwymi graczami.

Gra Cosmoteer to ciekawa i unikalna darmowa gra indie, rozwijana głównie przez jedną osobę. Zapewnia wciągającą rozgrywkę i innowacyjny model gamplayu. Otrzymujemy ogromną swobodę projektowania statku, gdzie możemy dowolnie rozmieszczać moduły, takie jak broń, tarcze, silniki, reaktory i załogę. Co ważne, statek może mieć absolutnie dowolny kształt. Załoga statku jest sterowana komputerowo, co pozwala na sprytną koordynację dostarczania amunicji i unikanie kolejek. Fizyka jest również istotnym elementem, gdzie cały ruch statku i uszkodzenia podlegają prawom fizyki. Gra oferuje tryb single-player, gdzie możemy być łowcą nagród, oraz tryb multiplayer, umożliwiający rywalizację do 8 graczy w starciach drużynowych lub FFA. Cosmoteer przyciąga nie tylko miłośników MMO, ale wszystkich, którzy chcą zbudować niezwyciężone statki kosmiczne i poczuć się częścią tej ciekawej i niespotykanej gry.

DarkOrbit Reloaded

DarkOrbit Reloaded to kosmiczna gra MMO stworzona przez studio Bigpoint. Gracz wciela się w pilota statku kosmicznego, który walczy z obcymi i innymi graczami, przemierzając różne galaktyki. Gra oferuje trzy frakcje - Mars Mining Organization, Earth Industries Corporation i Venus Resources Unlimited, z których każda ma inną taktykę i filozofię walki. Celem gry jest gromadzenie surowców i zwyciężanie w kosmicznych starciach. DarkOrbit Reloaded zapewnia wiele modyfikacji i ulepszeń dla statków, broni i osłon. Gracze mają szeroki wybór statków kosmicznych, od potężnych maszyn o ogromnej sile ognia, po szybkie i zwinne jednostki szpiegowskie. Gra oferuje możliwość personalizacji rozgrywki, a także tworzenia klanów i opanowania całej galaktyki. Jest to darmowa gra MMO, która daje mnóstwo opcji do eksploracji i wspólnego budowania potęgi w kosmosie.

Star Wars: The Old Republic

Witaj w świecie "Star Wars: The Old Republic". Gra przenosi nas kilka tysięcy lat przed wydarzenia filmowej sagi. W tym okresie Galaktyczna Republika i Mroczne Imperium Sithów toczą krwawą wojnę o kontrolę nad galaktyką. Po wyborze jednej ze stron konfliktu oraz klasy postaci, otrzymujemy możliwość eksplorowania olbrzymiego, dynamicznego świata gry, zdobywania doświadczenia i rozwijania naszego bohatera. "Star Wars: The Old Republic" oferuje również rozbudowany system talentów, różnorodne światy do odkrycia oraz niesamowitą oprawę graficzną i muzyczną. Czy jesteś gotów na przygodę w galaktyce Star Wars?

Astro Lords

Astro Lords to strategiczna gra komputerowa, która zabierze graczy w daleką przyszłość, gdzie będą musieli stawić czoła kosmicznym najeźdźcom i rywalizować o cenne złoża run, czyli energii pozostawionej przez starożytnych obcych. Celem gracza jest stanie się tytułowym Astro Lordem, czyli właścicielem bazy umieszczonej na asteroidzie w Mgławicy Ort, czyli miejscu gdzie ludzkość odnalazła runa. Ta rozbudowana gra wymaga skutecznej strategii, nie tylko do zdobywania energii, ale i do obrony bazy przed atakami innych graczy i kosmicznych piratów.

W rzeczywistości gry, walki toczą się w czasie rzeczywistym, a gracz ma możliwość sterowania jednym statkiem, podczas gdy na polu bitwy może znajdować się do 12 maszyn. Gra oferuje możliwość nawiązania współpracy z najemnikami, którzy posiadają specjalne umiejętności przydatne w walce. Astro Lords dostępna jest na przeglądarkę, komputer (Windows, Linux, MacOS) oraz urządzenia mobilne z systemami Android oraz iOS, zapewniając jednocześnie trójwymiarową grafikę.

Warframe

Warframe to darmowa kooperacyjna strzelanka MMOTPS osadzona w realiach science-fiction, stworzona przez studio Digital Extremes. Fabuła gry skupia się na rasie Tenno, której przetrwanie jest zagrożone przez imperium Grineer. Jednak odkrycie tytułowych pancerzy bojowych daje Tenno nadzieję na odwrócenie losów wojny. Gracze mogą założyć specjalny pancerz bojowy i walczyć razem z przyjaciółmi przeciwko sterowanym przez sztuczną inteligencję Grineerom. Możliwość rozwijania i modyfikowania pancerza oraz broni sprawia, że zdobywanie najlepszych części i ekwipunku wymaga wykonania niebezpiecznych zadań. Ważne jest również to, że misje generowane są w sposób losowy, co zapewnia długotrwałą rozgrywkę i mnóstwo zabawy. Wciel się w cybernetycznego wojownika ninja, zdobądź chwałę i stań się najmocniejszym Tenno!

Star Conflict

"Star Conflict" to dynamiczny symulator, który przeniesie graczy do kosmicznego świata. Staną przed wyzwaniem wcielenia się w pilota statku kosmicznego i stawić czoła zarówno innym graczom, jak i komputerowym przeciwnikom. Wybór aktualizacji i modyfikacji statku pozwoli im lepiej radzić sobie na polu walki. Gra oferuje różnorodne sektory, w których gracze mogą zdobywać doświadczenie i zarabiać pieniądze na ulepszenia i zakup nowych, bardziej zaawansowanych statków. Wciągająca akcja, niesamowita grafika oraz możliwość dołączenia do gildii i wspólnych bojów przeciwko wrogom sprawiają, że "Star Conflict" to gra warta uwagi dla fanów kosmicznych przygód.

Star Trek Online

Star Trek Online to darmowe MMORPG stworzone przez Cryptic Studios, które pozwala graczom na wkroczenie do wszechświata ze Star Trek na niespotykaną dotąd skalę. Wcielając się w kapitana statku Federacji, gracz ma pełną kontrolę nad swoim losem. Może także zdecydować się na rolę klingońskiego wojownika lub członka Republiki Romulan. Przeżywaj niesamowite przygody, eksplorując nowe światy, nawiązując kontakt z nowymi rasami i odkrywając sekrety nieznanych planet. Twórz własny statek, wyznacz cele podróży i podejmuj wpływowe decyzje, które wpłyną na dalszy przebieg misji. Dołącz do Star Trek Online i odkryj fantastyczne miejsca, gdzie jeszcze nikt nie dotarł!